Strona główna Marki Bielizna La Perla

Bielizna La Perla

183
0
PODZIEL SIĘ

Bielizna marki La Perla to kobiecość w najczystszej postaci. Biustonosze, gorsety, figi, stringi, stroje kąpielowe, koszule nocne czy pidżamy La Perla zaprojektowane i wykonane są tak, aby kobieta je nosząca czuła się piękna i zmysłowa niczym prawdziwa perła. Marzenia, emocje, perfekcja to słowa, które idealnie oddają filozofię marki La Perla, która urzeczywistnia marzenia kobiet z całego świata o pięknej bieliźnie. Doskonała, elegancka i zmysłowa włoska bielizna przykuwa uwagę nie tylko mężczyzn, ale przede wszystkim kobiet, które chcą czuć się wyjątkowe i dopieszczone. Bowiem nic tak nie poprawia kobiecego nastroju jak piękna i seksowana bielizna. Jaki sekret kryje w sobie bielizna La Perla? Przyjrzyjmy się tej marce i jej historii bliżej żeby odkryć źródło sukcesu marki La Perla!

Historia marki La Perla

Historia marki La Perla zaczyna się w 1954, kiedy to pełna talentu i odwagi Włoszka, Ada Masotti postanawia realizować swoje marzenia i otwiera pracownie gorsetów. Początkowo pracownia mieści się w małym warsztacie w Bolonii, mieście, które słynie z tradycyjnych fabryk jedwabiu i najwyższej jakości tekstyliów we Włoszech. Ada wykorzystując te najwyższej jakości materiały tworzy bieliznę dla kobiet, która łączy w sobie najlepszy włoski kunszt i domieszkę sztuki w imię kobiecego piękna. Ada stosuje również wyjątkowo udany chwyt marketingowy i zaczyna prezentować swoje wyroby bieliźniane w  skrzynkach wyłożonych aksamitem, jak gdyby były one cennymi klejnotami. Tak rodzi się nazwa firmy La Perla podkreślająca wyroby marki jako wyjątkowo kobiecy i harmonijny bieliźniany klejnot.

Lata 60 były w modzie poszukiwaniem nowego stylu. Na czasie były seksowne projekty „flower power”  z dużą dawką kolorów i wzorów. Pojawiały się nowe ikony mody i popkultury, które zaczęły kreować trendy. To właśnie legendarne gwiazdy jak Brigitte Bardot, Twiggy czy Jean Shrimpton wyznaczały styl lat 60, gdzie w tle grała muzyka The Beatles, The Rolling Stone, Jimi Hendrix i The Who. Marka La Perla nie pozostawała w tyle. Ada Masotti doskonale zdawała sobie sprawę z konieczności dostosowania swoich produktów do aktualnych trendów, dzięki czemu w latach 60 obok klasycznej białej i czarnej bielizny La Perla zaczęła tworzyć kolorową, zmysłową bieliznę dla nowoczesnych pań.

Lata 70 to czas wolności seksualnej, walki o prawa kobiet i niepowtarzalnego stylu. Bielizna z tego okresu cechuje się luźną formą, lekkim naturalnym dla ciała kształtem i stonowanymi kolorami. Jednak pod koniec dekady powróciła chęć kobiet do noszenia zmysłowej, koronkowej bielizny wbrew panującej ówcześnie emancypacji kobiet. Firma La Perla idealnie odnalazła się w takich właśnie projektach, a historia mody ponownie zatoczyła pełne koło wracając do klasycznego piękna i zmysłowości czego odwzorowaniem była właśnie bielizna La Perla.

W latach 80 La Perla zyskała międzynarodowe uznanie i zaczęła poważnie liczyć się na arenie ekskluzywnej bielizny damskiej. Był to bardzo dobry okres dla firmy, w którym dążące do sukcesu kobiety pokochały zmysłowość, elegancję i wyjątkowość produktów La Perla. Sama marka zmieniła również strategię marketingową angażując do swoich kampanii wyrafinowane, eleganckie i uwodzicielskie kobiety.

W latach 90 firma kontynuowała nieprzerwanie swój sukces. Kampanie marki La Perla stawały się coraz bardziej zmysłowe ale z zachowaniem dobrego smaku i elegancji. Bielizna coraz bardziej wchodziła na salony i zaczynała być widocznym elementem ubioru. Na przemian królowały odważne kolory i wzory z klasycznymi stonowanymi barwami i teksturami. Od roku 2000 marka La Perla odnosi nieustannie pasmo sukcesów, stając się synonimem luksusu, elegancji i czystego kobiecego piękna. Firma systematycznie podejmuje współpracę z wybitnymi fotografami, tak aby oddać piękną swojej bielizny i zaprezentować je modowemu światu.

Bielizna La Perla dzisiaj

Od 2013 roku marka należy do grupy Pacific Global Management Group (PGM), która kieruję strategią firmy czyniąc z niej jednego z czołowych producentów luksusowej bielizny damskiej. Od 2014 roku dyrektorem artystycznym firmy jest Fabien Baron, który  wraz z czołowymi fotografami Mertem Alassem i Marcusem Piggotem, postanowili pokazać światu wiele twarzy kobiet w interpretacji marki La Perla. Czy im się to udało? Sprawdźcie sami przeglądając najnowszą kolekcję La Perla! My jesteśmy zachwyceni bielizną La Perla.

 

Sprawdź cenę

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla

La Perla